snart är det jag som är kung

igår var det paryyy sjuukt roligt var det! förutom att jag blev nerkastad med kläder och mobil i poolen så att min mobil är sönder.. inte så roligt att alla nummer är borta, men nu får jag ha mammas mobil tills vidare iallafall.
taaack oliver för kvällen !
nu ska jag fixa mig och sedan ska lisa och jag gå till jursla där vi blir hämtade och så drar vi till staden och gör det osäkert.. ikväll sleepar brudarna hos mimmi.
1 dag kvar till skolan börjar..
vi höres imorgon bloggen puss och kram!
tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder eftersom att bilderna är i min trasiga mobil.
jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt människa (:

2010-09-06 @ 18:11:14
URL: http://oliiviahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0