sista dagen på sommarlovet

hej bloggen.
igår drog brudarna och jag in till augustifesten och var där hela kvällen, träffade trevligt folk och hade det bra.
har gått en hel del igår och idag så mina fötter värker som jag vet inte vad... haha
nu sitter jag iallafall i min säng och bara slöar järnet OCH det är så himla skönt.
har gjort saker hela tiden flera dagar och inte varit hemma med familjen så ska bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ikväll.
imorgon är det första dagen i en ny skola men en helt ny klass, erica är nervös men ändå glad liksom.
fast så jobbigt att sommarlovet redan är slut , det har gått så himla fort alltså!
men denna sommar har varit KANON tack alla som gjorde den så bra som den blev.
jag älskar alla mina underbara vänner  <3
några bilder från sommar 2010









































ojoj vad mycket bilder det blev!
helt underbar sommar helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0