she's the man

hej bloggen.
igår åkte emma och jag in till staden och shoppade lite och käkade på godaste chicken.
sedan åkte vi hem till henne och bara slöade med godis och film och jag sov kvar där också.
på natten fick jag sjukt ont i magen typ kramp eller nått
har aldrig varit med om något så konstigt.. så kunde inte somna och började nästan gråta för det gjorde så ont
ingen aning om vad det var ;o
när jag vaknade på morgonen var det borta som tur var.
idag har vi bara slappat vid tv.n hela dagen, skööönt.
vi kollade på she's the man sjukt bra film.
emma och jag satt och dreglade under hela filmen eftersom att channing tatum är så sjukt SNYGG ! gaaaaaah.
nu sitter jag hemma och tar det lugnt har ont i huvudet och ska sätta på en film snart.
vi höres senare
puss och kram
channing tatum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0