regn regn mera regn

godhej bloggen
vilken väder det är idag alltså? sol och spöregn.. regnet tar liksom inte slut
men ändå rätt så mysigt att sitta inne i och se film och ha det gött en dag som denna
känner mig inte bättre med förkylningen och nu har jag fått nån inflammation i ögonen tror mamma..inte roligt
men men helt jätte sjuk känner jag mig faktiskt inte som tur är
sitter i min säng och lyssnar på världens bästa artist bruce springsteen!
har lyssnat på honom ända sedan jag föddes typ, haha
springsteen är också pappas idol så det har spelats här hemma i hela mitt liv och det är nog också därför jag har fastnat för honom!
när jag var liten så dansade pappa alltid med mig varje kväll till springsteens låtar
jag har varit på 3 konserter med honom och det har varit helt SJUKT UNDERBART
alltså känslan att stå och se honom live är helt ofattbart.<3
nu ska jag sätta på en film och bara slappa järnet
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0