over and over again

idag började jag skolan 8.20 med att vi hade ett svenska stavningstest så det var inte så farligt rätt lätta ord att kunna stava.
sedan hade vi tipspromenad och efter det hade vi rast från 9.30-11.10.
sedan gick vi och hade lektion i aulan och skrev något brev till läraren och efter det var det lunch.
dagen avslutades med datakunskap och så slutade vi klockan 2.
det var en riktigt soft dag idag och det känns lite bättre med klassen idag
efter skolan drog jag, mimmi,lisa och emma in till staden och åt chicken och gick runt lite
hade ont i halsen och var förkyld hela dagen och är det fortfarande usch...
när jag kom hem från staden hoppade jag direkt in i en varm och skön dusch och sedan på med mjukiskläder och ansiktsmask och musik!
nu sitter jag och knarkar halstabletter och väntar på att syster och mammi ska komma hem från stallet så vi ska äta pizza. mumms !
vi höres senare ikväll.
pussssss123


the boss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0