my hometown

var som sagt inne i stan med victoria manfred tog en fika på frekafröken
sedan gick vi omkring lite och kollade lite på stan
sedan tog jag bussen hem vid halv 5
ikväll hade linna,felicia och jag tänkt åka in och kolla speedway men nu har vi tydligen ingen skjuts hem så vi kan inte gå .. känns lite tråkigt skulle varit roligt att kolla det med dom brudarna.
aja det finns ju säkert flera chanser
nu sitter jag iallafall ute på altanen och njuter av det fina vädret dock känns det lite som att det börjar bli höst nu... det blåser liksom kallt men aja man ska inte klaga!
blir grillat tillkvällsmat mmmmmm så gott !
imorgon drar vi till liseberg ett gäng , det blir super duper trevligt.
pussss


dagens outfit:

jeansleggings: vero moda
rosa linna : vero moda
grå cardigan : gina tricot


min fina hund doris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0