love music

hej bloggen
hade ju match igår.. förlorade med 3-1 känns riktigt surt alltså.
på kvällen drog emma och jag in till denne och challe och var där ett tag sedan tog vi bussen hem och jag sleepade över hos frugan.
mamma kom och hämtade mig hos emma vid halv 3 idag.
nu har jag jätte ont i huvudet och ska sätta på en film och bara slöa hela dagen , det känns som jag inte har gjort det på ett tag så det ska bli skönt.
och på onsdag börjar augustifestivalen! det blir nice.
vi höres senare puss och kram!
igår kollade vi på the hangover. hahaha fyfan vilken underbar film alltså!

Kommentarer
Postat av: sofia

finns´knappt roligare film :')

2010-08-17 @ 20:04:21
URL: http://sofiiaelgstrand.blogg.se/
Postat av: ericapikonlind

den är helt kanon! :D

2010-08-18 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0