torsdag

skolan vad helt okej idag, hade np i matte på morgonen i 100 min gick sådär .. får hoppas på det bästa
efter skolan vid halv 3 åkte jag och emmutt in till staden och träffade lisa,mimmi,lovisa,lovisa och käka kyckling-kebabaaa mmmm så gott (a)
sedan gick vi omkring lite köpte biljetter till norrköping by night imorgon
jag var dock jätte nära på att spy inne på monki hahahha skulle käka en ipren för hade fått ont i huvudet, men hade inget att svälja med ( eftersom en så stor tablett går inte att svälja utan något )
lisa köpte en marabou choklad kaka '' nya smaken passion '' så jag stoppade i tabletten och chokladen samtidigt och såklart tuggar jag ju också på iperen och FY*an så jävla hemskt det vara drog med mig lisa till första möjliga toalett och bröt oss in på toan med busskortet och var så nära på att spy  , men gjorde det inte som tur var (y)
det ... usch så hemskt äckligt kommer nog aldrig kunna äta den chokladen igen xd  HAHAH
sedan drog jag och lisa till bussen och åkte hem
nu på kvällen har jag inte gjort mycket pratade med älsklingen i telefonen nyss
nu ska jag sova

puss&godnatt <3



gangster eric på engelska lektionen

glada simon

den hemska chokladen
en extremt bra bild på mig och lisa

GODNATT

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha, gumman :') fin....bild....<3

love uuuuuuuuuuu

2010-04-24 @ 14:07:28
URL: http://domtreee.blogg.se/
Postat av: eric

HAHAHA seriös bild på mig!xd

2010-04-26 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0