jaha .. då har man körtel feber (y)

åkte till vårdcentralen vid 10.15 och skulle kolla om jag hade halsfluss så dom tog sånt där äckligt prov med glasspinne i halsen så man nästan kräks.. ;s
men då hittade de inget som tydde på det så  fick ta ett blodprov också
och sedan fick jag reda på att jag troligtvis har körtel feber.... så kommer inte kunna träna på 4 veckor :(
men halsen känns lite bättre nu så det är skönt iaf
sedan köpte mamma en film '' allt flyter '' som jag ska se på nu snart, en riktigt rolig film måste jag säga,  och en skvaller tidning och köpt-potatisgratäng till mig. pusssssssss på mamma :*
sedan fått reda på att morfar har blivit allt sämre och det inte ser så ljust ut .. så det är ingen kul stämning hemma nu :(
du får inte försvinna morfar för du är så himla BRA du behövs här på jorden i många år till
det är inte dags för dig än
du ska klara det här
jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: sanna franzén

jag har också körtelfeber, har haft det i 3 veckor nu :(

2010-04-20 @ 12:02:14
Postat av: ericaliiind

ajdå det låter inte alls kul :( krya på dig !

2010-04-20 @ 17:32:09
URL: http://pikon.blogg.se/
Postat av: sanna franzén

nej de är det verkligen inte men känner mig bättre nu, krya på dig med!

2010-04-26 @ 15:09:24
Postat av: ericaliiind

skönt att höra att det är bättre! jag hade dock inte körtelfeber sa doktorn sen:)

2010-04-26 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0